آرامستان

از جمله مزایای استفاده از ترولی های برقی حفظ سلامت فیزیکی کارکنان، جابجایی و انتقال در سالن معراج و تسریع در امر تحویل جسد به خانواده های معزا است.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز گفت: به منظور تسریع در انجام امور تطهیر و تغسیل متوفیان و حفظ سلامت جسمی طاهرین در بهشت سکینه (س) کرج، غسالخانه این آرامستان به ترولی های برقی حمل جسد مجهز شد.


وی افزود: با توجه به افزایش تعداد متوفیان و به منظور تسریع در انجام امور تغسیل و تکفین در سالن های معراج، اقدامات مختلفی برای به روز رسانی و تجهیز سالن تطهیر صورت گرفته است که یکی از این اقدامات ساخت ترولی های برقی جابجایی جسد است.


رییس سازمان ادامه داد: از جمله مزایای استفاده از ترولی های برقی در سالن تطهیر می توان به صرف انرژی کمتر و حفظ سلامت فیزیکی کارکنان این بخش، جابجایی و انتقال در سالن معراج و تسریع در امر تحویل جسد به خانواده های معزا اشاره کرد.

عسگری در ادامه بیان داشت: ترولی های برقی حمل جسد که از جنس کاملا استیل با قابلیت شستشو و ضدعفونی دائمی می باشد، تحمل جابجایی اجساد با وزن حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم را دارد و تا ارتفاع ۲متر قابل تنظیم است.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از تکنولوژی روز دنیا و الگو برداری از نمونه های خارجی ضمن صرفه جویی اقتصادی و استفاده از دانش مهندسان ایرانی، بومی سازی شده و برای اولین بار در بهشت سکینه(س) کرج استفاده می شود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =