دکتر خستو

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج: پروژه زیرگذر جمهوری اسلامی با آنچه که در جلسه رسمی ۱۷۵ شورا مطرح شده و استدلالهایی که مدیران شهرداری ارائه نموده اند انطباق ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو در نطق پیش از دستور دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با تبریک به مناسبت روز بزرگداشت حافظ که با روز ملی البرز تقارن پیدا کرده است با قرائت ابیاتی از دیوان حافظ اظهار داشت: در جلسه ۱۷۵ شورای شهر در لایحه ای با هماهنگی معاونت عمران و کمیسیون  عمران، دو پروژه مطرح شد، یکی میدان دانشگاه آزاد و هنر و دیگری گلزار به شمس بود و لایحه دانشگاه تصویب نشد و یک دفعه چه اتفاقی افتاد مسیر شمال به جنوب جمهوری مطرح شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروژه میدان جمهوری بدون قیودات شورای اسلامی شهر کرج و مطالعات لازم صورت گرفته و به هیچ وجه در شورای شهر نیز مطرح و مصوب نشده  است.

خستو عنوان کرد: بعد از شروع پروژه و اعتراضات کمیسیون محیط زیست موظف به بررسی شد در حالیکه پروژه شروع شده بود و در آن جلسه هم تصمیمی برای اجرا گرفته نشده است.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به مشکل اهالی منطقه گلدشت اشاره کرد و افزود: امروز اهالی منطقه گلدشت با حضور در دفتر اینجانب از وضعیت نامناسب این منطقه گله و شکایت کردند، مکاتبات متعددی داشتند و لیست سیاهه که حاکی از اعتراضاتشان بود.

خستو بیان کرد: متاسفانه بی توجهی به درخواست مردم و رسیدگی به مشکلات آنان باعث شده که آنها به مکاتبه و بردن شکایت به سایر نهادها  ازجمله فرمانداری و دادستان مراجعه کنند که در خور شأن شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نمی باشد که طوماری ارائه دادند که در ضمیمه نامه پیوست می باشد.

 وی با بیان اینکه اهالی منطقه از قطع اشجار، عدم  امکانات آب رسانی و فقدان خدمات شهری و فضای سبز گله مند بودند, عنوان کرد: اهالی منطقه اعلام کردند که برای بررسی وضعیت موجود بارها به شهردار منطقه مراجعه کردند  اما مدیر منطقه اعلام نموده شورا بودجه ای به منطقه نمی دهد تا صرف هزینه های عمرانی و فضای سبز شود.

عضو شورای اسلامی شهرکرج با بیان اینکه از بین رفتن درختان مهمترین تهدید برای تبدیل باغات به آپارتمان سازی غیرمجاز در منطقه گلدشت است، یادآور شد، گفت: گلدشت یکی از بخش های است که دارای باغ ویلا می تواند یک مکانی از بهترین مناطق کرج باشد و ظاهرا تعمدی در آن است که درختان آن از بین برود و به ساخت و سازها  گرفتار شود.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شهردار باید این موضوع را بررسی کند، ادامه داد: در مناطق محروم صدای مردم دیر به گوش مسئولان می رسد در حالیکه در مناطق شمال شهر مانند عظیمیه بارها آسفالت ترمیم  میشود ولی دریغ از یک لکه گیری در مناطق کم برخوردار.

خستو با اشاره به اینکه فقط مناطق شمال شهر را نبینیم و به مناطق کم برخوردار هم توجه ویژه ای داشته باشیم گفت: علاوه بر منطقه ۶، مناطق ۳ و ۵ هم از فقدان این امکانات حداقلی رنج می برند.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه تک تک اعضای شورای شهر نمایندگان مردم، نهادها و گروهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مذهبی هستند، تاکید کرد: وقتی سخنان ما شنیده نمی شود دیگران وارد میدان شده و آثار و تبعات آن مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =