محمد مسیبی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اجرای موفق طرح کاپ در کلانشهر کرج، اظهار داشت: برای بهره وری هرچه بهتر از این طرح نیازمند همکاری و هماهنگی تمام ارکان مجموعه مدیریت شهری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد مسیبی در نشست با مدیران و معاونان خدمات شهری مناطق دهگانه کرج، که با حضور علی اصغر همتی، معاون خدمات شهر شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اجرایی شدن طرح کاپ (کاهش تولید پسماند) در سطح شهر کرج، گفت: با بررسی های کارشناسی و جلسات متعددی که برگزار شده است به این نتیجه رسیدیم که جهت ساماندهی وضعیت فعلی جمع آوری پسماندهای خشک توسط پیمانکار باید چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: در همین راستا به پیمانکار تکلیف کردیم که در هر منطقه می بایست با تعداد نیروهای مشخص، لباسهای مخصوص و همچنین با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کند و خارج از این توافق و اقدام غیرقانونی با آن برخورد خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در کنار حضور پیمانکار سنتی اقدام به راه اندازی جمع آوری پسماندهای خشک به صورت الکترونیکی به نام بهروب کرده ایم که بتدریج بتوانیم از شیوه سنتی عبور و از درب منازل پسماندهای خشک را جمع آوری کنیم تا دیگر شاهد مشکلات محیط زیستی در سطح شهر نباشیم.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: طرح کاپ دارای ابعاد فرهنگی آموزشی هم هست که به زودی در این خصوص اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.

مسیبی در پایان گفت: این طرح نیازمند کمک و همکاری و هماهنگی همه ارکان مجموعه مدیریت شهری و از جمله معاونین خدمات شهری است لذا انتظار می‌رود که نهایت همکاری های لازم در این خصوص به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =