فرج الله ایلیات-رییس کمیسیون برنامه وبودجه واملاک

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج: حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان اداره شهرها و پایانه های مسافری به عنوان مبادی ورودی و خروجی شهر از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرج اله ایلیات اظهار داشت: با توجه به کمبود امکانات در پایانه های سطح شهر، شهروندان و رانندگان حمل و نقل عمومی دچار چالشهای شده اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج افزود: شرایط فعلی پایانه ها در خور استان البرز و شهر کرج نیست به همین منظور سازمان مدیریت حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج در نظر دارد پایانه های شهید سلطانی و شهید چمران را که از مراکز پرتردد و دارای ظرفیت بالای در جایجایی مسافر برخوردار هستند اقدام به بازسازی، بهسازی، مسقف نمودن متناسب با استاندار موجود نماید.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: لذا در این راستا موضوع طراحی و احداث پایانه برون شهری و مهندسی خطوط با ارائه لایحه دو فوریتی تقدیم شورای شهر شده است.

ایلیات تاکید کرد: تامین اعتبار این طرح بصورت دوفوریتی در صحن شورا مطرح و با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید و نتایج حاصله امر به شهرداری ابلاغ و مقرر شد به منظور بهسازی، بازسازی، مرمت و مسقف نمودن پایانه های سازمان حمل و نقل و بار و مسافر با استانداردهای روز کلانشهرها، اعتبار این طرح تامین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج یادآور شد: اصل لایحه شهرداری با قید اینکه تا تصویب طرح پارک سوار به هیچ عنوان هزینه و مناقصه ای صورت نپذیرد و طرح می بایست به تائید کمیسیون عمران (با مشارکت کمیسیونهای معماری ،شهرسازی  و هنر و ارتباطات) برسد با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =