خستو

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه با تعجیل در تصویب طرح دو فوریتی مخالف هستم، گفت: هر لایحه شهرداری که به شورای اسلامی شهر ارجاع می شود و با رای ملاحظات بوده انجام نشده و مغفول مانده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رحیم خستو درخصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی پایانه های این کلانشهر، اظهار داشت: طبیعتا با اصلاح امر مخالف نیستم اما با کلیات اجرای طرح لایحه دو فوریتی ساماندهی پایانه شهید سلطانی و کلانتری مخالف هستم به این دلیل که چرا اکنون به فکر ساماندهی پایانه ها افتادیم. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: مجری اجرای طرح ساماندهی کیست؟ چه کسی اجرا خواهد کرد آیا اجرای طرح توسط پیمانکار فنی شهرداری است یا  سازمان سیما و منظر؟!

خستو با اشاره به این نکته که مطمئن نیستم که اگر این طرح اجرا شود از وضعیت فعلی بهتر شود یا نه؟ بیان کرد: معتقدم اگر به این مقوله به عنوان پدیده اجتماعی، شهری و معماری نگاه شود می طلبد تا کمیسیون مشترک توسط دو سازمان مرتبط و با حضور معاونت شهرسازی و معماری برگزار شود.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: پیشنهاد دارم تا با یک هفته فرصت کمیته تخصصی برای بررسی بیشتر اجرای طرح و الگوبرداری از سایرکلانشهرها  تشکیل ونتیجه آنبه شورای شهر اعلام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =