سومین رزمایش

رئیس شورای اسلامی شهر کرج کمک مومنانه را یکی از عرصه‌های مهم در مرحله اول مقابله با کرونا دانست و گفت: کمک‌های مومنانه علاوه بر کمک مالی به خانواده‌های آسیب دیده، روحیه همدلی و همبستگی را در بین مردم ایجاد کرد و اقدام مومنانه مردم مومن در حوزه انفاق و کمک‌های دیگر رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در سومین رزمایش همدلی و کمک مومنانه که به همت بسیج شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات همدلی و کمک مومنانه مرحله سوم رزمایش همدلی و احسان با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری منحوس کرونا با تامین بیش از هزار سبد معیشتی بین خانواده‌های نیازمند وآسیب دیده توزیع شد.

وی با بیان اینکه همیشه مردم در تنگناها کمک رسان یکدیگر هستند، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته و با توجه به وقوع حوادث متعدد ازجمله سیل، زلزله، شیوع کرونا، محرومیت زدایی و غیره گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف وارد عمل شدند که یکی از مهم‌ترین اقدامات ما نیز پویش ایران همدل بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در زمینه طرح رزمایش مواسات از جمله مسائل مهمی است که باید مورد توجه همه مدیران باشد، افزود: امسال نیز با شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که برای اقشاری از مردم پیش آمد، بار دیگر صحنه‌هایی از حضور مردم را در این خصوص شاهد هستیم که در هیچ جای دنیا تکرار نخواهد شد.

سلیم نژاد با بیان اینکه این بسته ‌های معیشتی شامل حبوبات،‌  برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و لوازم بهداشتی در قالب کمک های مومنانه در اختیار نیازمندان قرار گرفت، بیان کرد: امروز نیز ۱۵۰ بسته لوازم التحریر، ‌شامل کیف،‌ دفترچه ،خودکار، مدادرنگی و مداد در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کرج توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =