فضای سبز

عضو شورای شهر کرج گفت: برخورداری از امکانات و خدمات یکسان حق همه شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی با بیان اینکه تمام شهروندان حق دارند از امکانات و خدمات یکسان مدیریت شهری برخوردار شوند، اظهار کرد: محدوده عوارضی قدیم کرج - قزوین تا ورودی آرامستان بهشت سکینه وضعیت بصری مناسبی نداشت به همین دلیل اعتباری جهت توسعه فضای سبز و ایجاد سرویس بهداشتی در این محدوده به تصویب شورا رسید.

وی در خصوص زیبا سازی چهره شهر، توزیع عادلانه و متوازن امکانات به خصوص در مناطق کم برخوردار توضیح داد: توسعه فضای سبز این منطقه از جمله احداث پارک علاوه بر کاهش آلودگی هوا و زیباسازی چهره شهر، فرصتی برای گذران اوقات فراغت در محیطی شاداب و سرزنده را برای شهروندان  فراهم می کند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج از تخصیص اعتبار مناسب برای افزایش فضای سبز حصارک خبر داد و افزود: به شهروندان این منطقه نوید می دهیم به زودی فاز جدیدی از فضای سبز به انتهای خیابان شهید ایرانی اضافه می‌شود.

نبیونی تاکید کرد: اقدام دیگری که در این منطقه پیگیری و اجرا شد، احداث یک لاین دیگر در کنار اتوبان بود تا شرایطی مهیا شود که دسترسی شهروندان به حصارک پایین و بالا راحت تر انجام شود..

عضو شورای شهر کرج در ادامه از تلاش شبانه روزی و ایثار گرانه تمامی مدافعان حوزه سلامت که از زمان شیوع ویروسکرونا بدون هیچ چشم داشتی برای حفظ و ارتقای سلامت مردم تلاش می کنند، قدردانی کرده و یادآور شد: بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

نبیونی در پایان به شهروندان توصیه کرد با زدن ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =