وحیدی

پایانه های مسافربری و پارک سوارها ویترین شهر هستند به همین دلیل باید در طراحی و ساخت آنها شاًن مسافران مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در خصوص لایحه شهرداری با عنوان بهسازی پایانه های شهرداری کرج اظهار داشت: متاسفانه در بحث ساماندهی پایانه و پارک سوارهای شهر در گذشته ضعیف عمل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه ساماندهی پایانه مسافربری باید به اولویت شهرداری تبدیل شود، توضیح داد: پایانه مسافربری و راه آهن به نوعی  ویترین شهر تلقی می شود به همین دلیل باید شاًن مسافران در طراحی و ساخت آنها رعایت شود. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج بیان کرد: عدم برخورداری این فضاها از شاخص و استانداردهای تعریف شده، از کیفیت خدمات رسانی به مردم می کاهد و نارضایتی آنها را به دنبال دارد.

وحیدی با  اشاره به اینکه ایجاد پایانه در شهر از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است، گفت: پایانه ها به عنوان مفصل ارتباطی جاده های برون شهری و درون شهری، مانع تردد اتوبوس ها به داخل شهرها می شوند و از این رو در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی های زیست محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی سازنده ایفا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =