شهید سلمانیان

تقدیم به همه شهدای اسلام از صدر تا کنون بالاخص شهدای مدافع حرم شهرمان؛ این روزها در باغ شهادت هنوز باز است و یاران آخر الزمانی امام حسین (ع) برای یاری اسلام و دفاع از حریم اهل بیت (ع) و برای دفاع از حریم اهل بیت و حضرت زینب (س) عازم سوریه شدند و هستند زنانی که زینب وار و به تأسی از مادر علمدار کربلا ام العباس نمی گذارند عَلم اسلام بر زمین بماند.

بدانیم سزاوار است؛ تعظیم در برابر مادران و پدران این شهداء و بوسه زدن بر دستان شان و احترام به خانواده و همسران این غیورمردان که بدرقه راه شهید وهب های عصر امروز شدند؛ دشمن به خوبی می‌داند تا جوانانی همانند شهید عبدالرشید رشوند، علی تمام زاده، شهید محسن کمالی دهقان، شهید عباس آسمیه و شهید ایزدیار هستند اجازه نمی‌دهند پای نحس تکفیری‌ها به حرم باز شود.

... و حجت الاسلام شهید مجید سلمانیان که در راه دفاع از حرم و حریم اهل بیت آسمانی شد، از سلسله مردان قهرمان تباری بود که جان شیرین را در راه اسلام و قرآن هدیه کردند و دشمنان باید بدانند تا هستند مردانی غیور و دلاور همچون این شهید والامقام، نقشه های آنها بر باد رفته باقی خواهد ماند و از هر قطره خون شهداء هزار لاله سرخ خواهد رویید و این مسیر تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه دارد.

اکبر سلیم نژاد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج

24 مهر 1399

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =