مرتضی جلالیان

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از جذب 94 درصدی بودجه مصوب منطقه در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: با رفع موانع و مشکلات موجود، راه برای ورود سرمایه گذاران هموار است و از حضور آنها حمایت و استقبال می کنیم.

مرتضی جلالیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت:میزان جذب بودجه در مدت زمان اعلام شده نسبت به زمان مشابه سال قبل 40 درصد رشد داشته است.

جلالیان با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در محلات منطقه از موضوعاتی است که طی سال جاری با جدیت به آن پرداخته شده است، گفت: ارائه خدمات مطلوب و سرعت در پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان و تکریم ارباب رجوع، از سیاست هایی بود که تلاش شد در سال جاری به درستی رعایت شود.

وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه افزود: با ایجاد بوستان های محله ای شادی، باران و فاز 2 پارک شهید پیدایش(شیخ آباد)، رضایت نسبی شهروندان حاصل شد که به طور قطع این اقدامات تا زمان رفع محرومیت و ارائه خدمات مطلوب ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین از لکه گیری و تراش آسفالت در معابر منطقه به میزان پنج هزار و 500 تن طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد و بیان داشت: در حوزه عمران نیز می توان به پروژه احداث خیابان موازی حسین آباد راه آهن، ایجاد دیوار حایل شهرک ایثار و تکمیل سوله مدیریت بحران نوروز آباد اشاره کرد.

تنگ شدن عرصه بر ساخت و سازهای غیر مجاز

جلالیان، به تشکیل تیم های نظارتی و اکیپ های گشت شبانه روزی به منظور کنترل تخلفات ساخت و ساز در منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: جمع آوری و پاکسازی معابر به صورت مستمر و روزانه بیش از 950 هزار متر مربع، جمع آوری و انتقال روزانه بیش از 100 تن زباله، اجرای طرح جهادی محله به محله با هدف توجه ویژه به مناطق کم برخوردار، همکاری و خدمات رسانی به واحدهای صنفی واقع در مجتمع صنعتی شیخ آباد و جلب رضایتمندی صنوف مذکور از جمله از اقدامات مهم حوزه معاونت خدمات شهری منطقه 2 است.

مدیر منطقه2 شهرداری کرج، از تعیین تکلیف اراضی ذوب آهن خبر داد و خاطرنشان کرد: سه هزار و 300 مترمربع اراضی با کاربری فضای سبز در ضلع جنوبی پارک تاجیکستان تملک شده است. همچنین تملک و رفع معارضین ادامه بلوار کامیون داران به مساحت بیش از چهار هزار مترمربع  و تملک باغ رنجی ها نیز از دیگر اقدامات قابل توجه است.

این مسئول در بخش دیگری از گفت و گو، در خصوص اقدامات فرهنگی منطقه سخن گفت و اظهار داشت: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا در مصلی امام خمینی (ره)، برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد امام جعفر صادق(ع) حسین آباد راه آهن در حوزه فرهنگی انجام شده است.

جلالیان در پایان از افزایش همگرایی و تعامل با شهروندان خبر داد و افزود: با رفع موانع و مشکلات موجود، از حضور سرمایه گذاران در منطقه استقبال می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =