وحیدی

کارگروه هویت فرهنگی در تلاش است بین گذشته و تاریخ غنی کرج با وضعیت حال آن آشتی برقرار کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، منصور وحیدی در کارگروه هویت فرهنگی کرج که در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، با بیان اینکه نباید انتظار داشت نتیجه اقدامات و طرح‌های فرهنگی در کوتاه مدت نمود پیدا کند، اظهار کرد: فرهنگ موضوعی عمیق و ریشه ای است بنابراین نمی توان انتظار داشت مشکلات این حوزه یک شبه حل شود.

وی با اشاره در شورای پنجم به مقوله فرهنگ توجه زیادی شده، ادامه داد: طی سه سال گذشته اقدامات زیادی برای ارتقای زیرساخت های فرهنگی شهر صورت گرفته که این نشان می‌دهد رسیدگی به معضلات این حوزه از دغدغه های اعضا است.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات فرهنگی باید قدم به میدان گذاشت و از شعار و سخنرانی صرف فاصله گرفت، گفت: تنها با کار عملیاتی است که می توان کارنامه درخشانی از خود ارائه داد.

وحیدی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۳ جلسه از کارگروه هویت فرهنگی کرج برگزارشده، افزود: سعی کردیم مسائل فرهنگی شهر در تمامی این جلسات با نگاهی علمی ، منطقی و آسیب شناسانه بررسی شود.

این مسئول اضافه کرد: از طریق این کارگروه در تلاشیم تا بین گذشته و تاریخ غنی کرج با وضعیت حال آن آشتی برقرار کنیم.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: البته اگر تعامل و خرد جمعی نباشد، هیچ یک از اهداف این کارگروه به درستی محقق نخواهد شد به همین دلیل از دستگاه‌ها و نهادهای درگیر با مقوله فرهنگ انتظار می رود برای حل مشکلات فرهنگی شهر بیش از پیش در کنار مدیریت شهری باشند.

وی توضیح داد: بدون شک همانطور که مدیریت شهری با برنامه ریزی و تعامل توانسته در حوزه  توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران به خوبی بدرخشد، می تواند در حوزه رفع مشکلات فرهنگی شهر و شهروندان هم خوش بدرخشد.

وی با تاکید بر شناسایی نخبگان فرهنگی شهر افزود: این سرمایه های معنوی باید آن طور که شایسته است به مردم شناسانده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =