نبیونی

عضو شورای شهر کرج گفت: در کنار توسعه زیرساخت ها، توجه به عناصر فرهنگی زنده را از یاد نبریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمد نبیونی در کارگروه هویت فرهنگی کرج که در شهرداری منطقه ۲ برگزار شد، با اشاره به اینکه همه کسانی که در کرج زندگی می کنند باید خود را کرجی بدانند و به این شهر عرق داشته باشند، اظهار کرد: تفکیک همشهریان به کرجی اصیل و غیر اصیل درست نیست.

وی با اشاره به اینکه در کنار توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی باید به عناصر فرهنگی زنده شهر هم توجه کنیم، افزود: نخبگان و سرآمدان فرهنگی که بخشی از آینده این شهر در دست آنها است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به مردم شناسانده شوند.

وی ادامه داد: جای این نخبگان فرهنگی در فضاهایی مثل کارگروه هویت فرهنگی خالی است، توضیح داد: با حضور این افراد در چنین جلساتی می توان از نظرات کارشناسانه و جامع آنها برای پیشبرد اهداف فرهنگی شهر استفاده کرد.

عضو شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری در کنار همه وظایف تعریف شده خود باید زمینه لازم برای شناسایی، حمایت و هدایت نخبگان فرهنگی را فراهم کند.

نبیونی با تاکید بر اینکه مهاجرپذیری البرزچالشی است که می تواند به فرصتی طلایی تبدیل شود، افزود: باید از ظرفیت و پتانسیل اقوامی که در ایران کوچک ساکن هستند به بهترین شکل استفاده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =