حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح دو فوریتی ساماندهی و بهسازی ترمینال های کرج خبر داد و گفت: ترمینال‌های کرج با  اعتبار ۶۰ میلیارد ریال بهسازی می‌شوند.

مهدی حاجی قاسمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز در خصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی پایانه های کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: با وجود حجم قابل توجه ترددهای درون شهری و بین شهری از کرج وضعیت پارک سوارها زیبنده و در شان این کلان شهر نیست.

وی با  اشاره به بازدید از پایانه شهید کلانتری و شهید سلطانی، گفت: روزانه مسافران زیادی از طریق ترمینال ها به نقاط مختلف شهر تردد می‌کنند و یا از شهرهای دیگر وارد این ترمینال ها می‌شوند که از لحاظ جایگاه نشستن مسافران و عدم فضای موجود پایانه و عدم محیطی مناسب برای مسافران در  وضعیت مناسبی قرار ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج افزود: لایحه دو فوریتی بهسازی و بازسازی ترمینال های کرج با  اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در صحن علنی شورای شهر کرج با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید و مقرر شد مرمت پایانه شهید سلطانی و شهید کلانتری کرج با استانداردهای روز  انجام شود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج بر تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات رسانی به مسافران و بر بسترسازی ایمن در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: این مهم از اقدامات ضروری در سطح شهر کرج است که ضرورت دارد با توجه به عمر کوتاه باقیمانده از شورای دوره پنجم این طرح هر چه سریعتر عملیاتی و تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

حاجی قاسمی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت‌ها و اصلاح شرایط پایانه های این کلان‌شهر از اولویت‌هاست، یادآور شد: رضایت مسافران از جانمایی ایستگاه ها و پایانه های مسافربری و سرویس دهی مناسب اتوبوس های شهری و درون شهری از اولویت های مهم مدیریت شهری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =