همتی

به مرور زمان تمام سبدهای زباله از مقابل درهای واحدهای مسکونی جمع آوری شود.

علی اصغر همتی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اجرای طرح حذف سبدهای زباله از درب منزل شهروندان، اظهار کرد: برخی از شهروندان توجه چندانی به ساعت مشخص شده برای انتقال زباله به بیرون از منازل خود ندارند و در ساعاتی به جز ۹ شب نسبت به این کار اقدام می کنند.

وی ادامه داد: بی توجهی به این مساله باعث شده در ساعات مختلف شبانه روز شاهد انباشت زباله در سبدهای مقابل واحدهای مسکونی باشیم که این امر علاوه بر انتشار آلودگی، راه را برای افزایش زباله گردی باز می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج توضیح داد: شهرداری کرج با هدف تلطیف سیمای بصری کوچه و خیابان‌ها از چندی پیش اقدام به حذف سبدهای زباله مقابل واحدهای مسکونی کرده است.

همتی با اشاره به روش اجرای این طرح گفت: با حذف این سبدها شهروندان می بایست زباله های خود را راس ساعت ۹ جلوی درب منزل خود بگذارند تا پاکبانان شیف شب نسب به جابه جایی و انتقال آنها به سطل‌های مکانیزه ابتدا یا انتهای خیابان  اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هیچ اجباری مبنی بر اینکه خود شهروندان نسبت به انتقال زباله ها به سطل‌های مکانیزه اقدام کنند وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه ممکن است برای برخی از شهروندان به ویژه افراد مسن تردد به انتهای خیابان برای گذاشتن زباله دشوار باشد، اجباری در این خصوص وجود ندارد و همین که مردم راس ساعت ۹ شب زباله خود را جلوی درب خانه های خود بگذارند به اجرای هر چه بهتر این طرح کمک می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =