احد رسولی

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج از تصویب طرح موضعی گردشگری اراضی چمن مهرشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ احد رسولی در دویست و هفدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص طرح موضعی گردشگری اراضی چمن، اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در هفدمین جلسه کمیسیون مطرح و در چهل و سومین کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج نحوه مطالعات ترافیک آن و راهکارهای اصلاحی و شبکه های معابر این طرح ارزیابی و مراحل انجام فرایند برنامه ریزی در این طرح گردشگری شامل تحلیل وضعیت موجود کارکردهای منطقه، شناخت جایگاه منطقه در طبقه بندی تفرجی، پهنه بندی گردشگری و معرفی فرصت های گردشگری و تعبیه پارکینگ مطرح و بررسی شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی با اهالی منطقه و کارشناسان و مشاوران طرح، گفت: پیشنهادهای بهینه در خصوص تامین دسترسی‌ها، پیاده راه‌ها و مسیر دوچرخه با رویکرد حفظ باغات موجود و توسعه فعالیت ها و خدمات گردشگری به منظور ارتقاء کمی و کیفی سرانه تفریحی فراغتی شهر از موضوعاتی بود که در این جلسه ها بررسی و ارزیابی شد.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مطالعات ترافیکی طرح موضعی گردشگری تفرجگاهی اراضی چمن در این کمیسیون مورد ارزیابی قرار گرفت است، افزود: این طرح‌ موجب شکوفایی اقتصاد شهری می‌شود همچنین برای ایجاد معابر جدید جهت دسترسی و ورود و خروج از منطقه نیز تصمیم گیری شد.

رسولی با اشاره به طرح احداث پارکینگ در مجتمع های اقامتی، گفت: کلیات ضوابط پارکینگ به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید و بر این اساس مقرر شد که شهرداری ضابطه پارکینگ، چیدمان آن و نیز رعایت مسائل موجود در پارکینگ را تهیه و آن را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =