کتابخانه دیجیتال

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از تجهیز کتابخانه های این سازمان به سیستم نرم افزار دیجیتالی خبر داد.

حسین سعیدی سیرایی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، یکی از اهداف مدیریت شهری در حوزه فرهنگی را افزایش سرانه مطالعه دانست و گفت: اعضای شورا و شهردار به این موضوع مهم نگاه ویژه ای دارند.

وی افزود: ایجاد زیرساخت های لازم با هماهنگی بین دستگاه های ذیربط و تجهیز تمامی کتابخانه های تحت نظر سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج به سیستم نرم افزار کتابداری دیجیتالی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی و معاون شهردار کرج اضافه کرد: این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در امور کتابخوانی، مطالعه و در نهایت ارتقاء سرانه علمی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار همچنین با تاکید بر لزوم تجهیز کتابخانه ها از نظر امکانات گوناگون و نرم افزارهای مورد نیاز، با توجه به شرایط کرونایی جامعه و بسترسازی لازم برای استفاده راحت تر شهروندان و افزایش سرانه مطالعاتی شهر کرج، گفت: با هماهنگی دو سازمان فرهنگی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج، برنامه ریزی لازم برای بهره برداری هرچه سریعتر از این نرم افزار صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =