آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: شهروندان کرجی برای اطلاع از آخرین محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س) با شماره ۱۵۳۰ تماس حاصل کنند.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی که با هدف ارائه خدمات مطلوب، آسان و غیرحضوری انجام می شود، استعلام اطلاعیه های سازمان و اخبار محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س)، با شماره چهار رقمی و بدون کد ۱۵۳۰ امکان پذیر است. همچنین شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات را از درگاه اینترنتی aramestan.karaj.ir پیگیری کنند.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند بدون هزینه و به سهولت از تمامی نقاط کشور با شماره گیری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* از آخرین وضعیت تعطیلی و اطلاعیه باخبر شوند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با تاکید بر لزوم تسهیل ارتباط مراجعان با سازمان خصوصا در دوره بیماری کرونا و محدودیت های موجود، ادامه داد: از مزایای استفاده از کدهای دستوری می توان به عدم نیاز به اینترنت، سهولت استفاده و بهره مند شدن از خدمات حتی در صورت استفاده از ساده ترین گوشی تلفن های همراه، رایگان بودن این سرویس، عدم نیاز به نصب نرم افزار، سرعت انتقال و پاسخ سریع نام برد.

۱۵۳۰ پاسخگوی شبانه روزی

به گفته عسگری ارتباط با سامانه ۱۵۳۰ از داخل شهر کرج نیازی به شماره گیری کد ندارد و ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است.

وی همچنین از شهروندان و زائران خواست قبل از عزیمت به مقصد آرامستان بهشت سکینه (س) حتما از آخرین وضعیت محدودیت های تردد باخبر شوند.

گفتنی است؛ با توجه به اعلام وضعیت هشدار توسط ستاد مقابله با کرونا محدودیت تردد در آرامستان بهشت سکنیه (س) از بیست و دوم مهرماه اعمال شده است. همچنین پس از اعلام تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، تعطیلی همه ایام هفته نیز ابلاغ شده و صرفا امور مربوط به کفن و دفن اموات با همراهی حداقلی افراد خانواده انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =