میادین

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج در چشم  انداز خود نگاه ویژه ای به مدیریت و بهره وری میادین مرکزی میوه و تره بار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد خیری در حاشیه این نشست گفت: مدیریت شهری کرج در چشم  انداز خود نگاه ویژه ای به مدیریت و بهره وری میادین مرکزی میوه و تره بار دارد.

وی افزود: علیرغم ماموریت های این سازمان مبنی بر مدیریت، ایجاد، توسعه، بهره برداری و نگهداری میادین مرکزی میوه و تره بار و نظارت بر نحوه عملکرد آن ها در سنوات گذشته تعامل مناسبی با میدان مرکزی میوه و تره بار کرج که تنها میدان استان البرزز است، وجود نداشته و این موجب بروز آسیب های متعددی شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اظهار کرد: اکنون برای حل مشکل میدان مرکزی میوه و تره بار عزمی راسخ در شهرداری کرج وجود دارد و در این رابطه سازمان رویکردی کاملا نوین و عملیاتی دارد.

این مسئول تصریح کرد: این نشست با هدف گفت و گوی دوجانبه و دریافت نقطه نظرات طرفین با هدف بهبود مدیریت پسماند، اجرای پروژه های عمرانی، ترمیم آسفالت و تعامل مداوم و هم افزایی طرفین ایجاد شده است.

به گفته خیری تعیین تکلیف قدرالسهم سازمان و بهره برداران از دیگر موضوعات این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =