پل های شهدای حصارک

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: پروژه چندسطحی شهدای حصارک برای شهر و شهرداری ارزش افزوده بسیار زیادی ایجاد کرده است.

عسگر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه پروژه چندسطحی شهدای حصارک شامل شش دستگاه پل است، گفت: این پروژه در پر ترددترین نقطه آزادراهی کشور (اتوبان تهران - کرج - قزوین) در نقطه اتصال شهر کرج و کمالشهر اجرا شده است.

وی مساحت پل (B1) را ۵۱۰ متر اعلام کرد که مکمل پل قدیمی است، گفت: پل (B2) دو ترافیک را از سمت تهران به سمت کمالشهر هدایت می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پل (B3) ترافیک کرج به سمت پل های 4B و B5  را هدایت می کند، گفت: پل 4B ترافیک حصارک به سمت تهران و پل B5 که مکمل پل های پروژه است، ترافیک حصارک به سمت بلوار پیام را تسهیل می کند.

نصیری در بخش دیگری با بیان اینکه پل B6 ترافیک را از سمت قزوین به داخل شهر کرج هدایت می کند، طول پل ها و رمپ های را پنج کیلومتر اعلام کرد و گفت: در این پروژه ۶۸ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه ۵۵ هزار تن بتن برای احداث پل ها استفاده شده است، گفت: ۲۲ هزار مترمربع سطح پل های احداث شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به اینکه پروژه چندسطحی شهدای حصارک بزرگترین پلی است که در اتوبان کرج ساخته شده است، گفت: شرایط کاری برای اجرای این پروژه به دلیل وجود ترافیک در اتوبان سخت بوده است.

نصیری از پروژه شهدای حصارک به عنوان یک کار سخت مهندسی یاد کرد و گفت: این پروژه برای شهر و شهرداری ارزش افزوده بسیار زیادی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز این پروژه، گفت: این پروژه در ورودی شهر کرج واقع و فضایی زیبا را ایجاد کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با تاکید بر اینکه برخی از پل های این مجموعه از ۱۰ دقیقه تا نیم ساعت ترافیک را تسهیل می کند، گفت: اجرای این پروژه کاهش زمان سفر و آلودگی هوا را به همراه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =