فضای سبز

مدیر منطقه یک شهرداری کرج به اهمیت احیا و توسعه فضای سبز در این منطقه اشاره کرد و گفت: این مهم به صورت ویژه در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ ربی سعادت اظهار کرد: توسعه فضای سبز شهری یکی از اولویت های اصلی شهرداری منطقه یک است و همواره مقوله حفظ و توسعه فضای سبز مورد توجه مدیریت شهری بوده است.

وی در تشریح اقدامات انجام یافته در این خصوص گفت: تعمیر، سرویس و رنگ آمیزی وسایل تندرستی و بازی کودکان در پارک های آزادگان و بعثت شمالی به لحاظ توجه هرچه بیشتر به مقوله ورزش و سلامتی شهروندان صورت پذیرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج همچنین خاکبرداری، نخاله کشی و تشتک سازی جهت آبخوری مناسب درختان در بلوارهای اقاقیا، شریعتی، ولیعصر (عج) و خیابان نیک نژادی را با توجه به نزدیکی به فصل بارندگی همچنین هرس شاخ و برگ های اضافی درختان با توجه به احتمال شکستگی شاخ و برگ ها در زمان بارش برف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

سعادت در خصوص محور اصلی فعالیت های این منطقه در خصوص توسعه و حفظ فضا های سبز شهری، گفت: عمده ترین هدفی که در برنامه های سال جاری مورد پیگیری قرار گرفته، تغییر الگوی کشت و استفاده از گونه های کم مصرف در کنار حذف چمن و نهایتا مقابله با کم آبی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =