111

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از کاشت بیش از هزار نهال کاج در مرکز دفن حلقه دره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور درختکاری اراضی مرکز دفن حلقه دره را یکی از مهمترین دغدغه های سازمان سیما و منظر عنوان کرد و گفت: این سازمان در خصوص حفظ محیط زیست و آلودگی هوا وظایف مهمی دارد که با توجه به وجود آلودگی های اطراف مرکز دفن حلقه دره  نهال های به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی در همین محدوده کاشته شده است.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه این عملیات امسال نیز تداوم داشته و هم اکنون در حال اجرا است، گفت: موقعیت ویژه مرکز دفن حلقه دره باعث شده که این سازمان همواره نگاه ویژه ای به این محدوده داشته باشد و درختکاری و توسعه فضای سبز را در این منطقه توسعه و در اولویت قرار دهد.

رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به عملیات چاله کنی جهت آماده سازی بستر کاشت نهال و درخت در این مرکز اشاره کرد و افزود: از نیمه دوم امسال ۱۱ هزار چاله کاشت نهال، در این مرکز حفر شده و بیش از هزار نهال درخت کاج هم در این مرکز کاشته شده است.

بضاعتی پور با بیان اینکه ۸۷۰ هکتار از اراضی شمال غرب کرج تا کنون جنگل کاری شده است، تصریح کرد: توسعه فضای سبز و کاشت انبوه درخت در این مرکز تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =