2

رئیس اداره امور فراغت سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: به منظور ترویج کتاب خوانی در مناطق محروم، طرح نذر کتاب اجرا می شود.

محسن موسیوند در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهمیت ترویج امر کتابخوانی در جامعه، به شرح طرح نذر کتاب پرداخت و گفت: با عنایت به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی این حوزه در نظر دارد، پویش مردمی نذر کتاب را به منظور جمع آوری کتاب های بدون استفاده در منازل و سپس اهدای کتاب به مناطق محروم و روستایی برگزار کند.

موسیوند افزود: با توجه به اینکه نذر به عنوان یک سنت پسندیده، سال ها در فرهنگ ایران اسلامی جایگاه ویژه ای دارد، در هفته کتاب و کتابخوانی ضمن ایجاد دغدغه برای اهالی فرهنگ، به مردم عزیز یادآور می شویم که با کتاب انس بیشتری داشته باشند و در مسیر زندگی خود تحت هر شرایطی موضوع کتاب و مطالعه را در اولویت قرار دهند

وی اضافه کرد: مطالعه کتاب در بهبود شیوه زندگی و رسیدن به اهداف عالی هر فرد تاثیرات مستقیم دارد. به همین جهت امیدواریم با اجرای چنین طرح هایی و با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی، در افزایش سرانه مطالعه شهروندان گرامی، گام های بهتری برداشته شود.

علاقه مندان می توانند کتاب های خود را به کتابخانه ها و فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اهدا کرده و یا با شماره تلفن ۳۴۴۵۸۶۴۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =