محمد مسیبی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اهمیت کاهش آلایندگی مرکز دفن زباله (حلقه دره)، گفت: تا پایان سال در این مرکز ۱۱ هزار نهال کاشته می‌شود.

محمد مسیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به آلودگی هوا در مرکز دفن حلقه دره، اظهار داشت: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا در این محدوده، کاشت درخت در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در حال حاضر اقدامات لازم جهت کاشت هزار درخت در مرکز حلقه دره با هماهنگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج صورت گرفته است.

وی در ادامه به تخلیه زباله های استان البرز در مرکز یاد شده اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این امر موجب افزایش آلاینده های زیست محیطی در این محدوده می شود، ضرورت ارائه راهکاری به منظور کاهش آلاینده ها احساس شد.

مسیبی اضافه کرد: طی سال های گذشته با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، همزمان با روز درختکاری درختانی در مرکز دفن حلقه دره کاشته شد.

این مسئول افزود: کاشت درخت مهم ترین و نتیجه بخش ترین راهکاری بود که مدیریت شهری را در تحقق اهدافش در خصوص کاهش آلاینده های مرکز دفن حلقه دره یاری کرد، بر همین اساس کاشت ۱۱ هزار درخت در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج ادامه داد: مقدمات کاشت یازده هزار نهال در این مرکز به مرحله اجرا در آمده که طبق جدول زمانبندی تا پایان سال به اتمام می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =