سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: عملیات زیباسازی پایه‌های پل حامی با تکنیک کاشی شکسته در حال اجرا است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهداف اجرایی طرح کاشی‌کاری پایه پل های شهر کرج، گفت: در جهت بهسازی و زیباسازی جداره معابر شهری در چند سال اخیر در پروژه‌های جدیدالاحداث، سازه‌های خشک و بی روح بتنی پروژه‌های شهری با نمادهای بومی و برگرفته از فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی در بستری کاملاً امروزی بدنه سازی شده و این امر موجب تلطیف فضاهای شهری و تأمین آرامش روحی شهروندان در شهر کرج  شده است.

وی با بیان اینکه زیبا سازی  پایه های پل حصارک با اجرای نقاشی دیواری و پل سه راه گوهر دشت در مساحتی به متراژ ۴۵۰ متر مربع با تکنیک کاشی شکسته زیبا سازی شده است، گفت: به ‌منظور زیبایی ورودی شهر طرح گرافیک روی پل حامی با اجرای تکنیک کاشی شکسته در حال اجرا است.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: با توجه به تردد حجم زیادی از خودروها در ساعات شبانه روز از طریق این معبر مواصلاتی مهم در ورودی شهر، زیباسازی نمای آن با هدف ایجاد چشم انداز زیبای شهری در دستور کار اجرایی این معاونت  قرار گرفته است.

به گفته بضاعتی پور زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری اعم از نقاشی دیواری، بهسازی و نوسازی آبنمای میادین و نصب اِلمان های جدید، نورپردازی و استقرار مبلمان شهری، یکی از دغدغه های اصلی معاونت زیبا سازی است.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه های عمرانی شهر اکنون بیش از گذشته به اصل زیبایی پروژه توجه می شود، افزود: انتظار می رود با رواج و توسعه طرح های زیباسازی به نقاط مختلف شهر، شاهد تحولی چشمگیر در نما و چهره کلان‌شهر کرج  باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =