9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کاشت یک هزار مترمربع گل بنفشه از ابتدای ماه جاری تا کنون درمیادین و بلوارهای سطح  این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آرش یگانی اظهار کرد: به منظور زیباسازی فضای شهری، همچنین لطافت بخشیدن به کالبد شهر و افزایش سرانه فضای سبز، یکهزار مترمربع  گل بنفشه طی یک ماه گذشته در بلوار بلال این منطقه کاشته شد.

وی به لزوم افزایش سرانه های فضای سبز در سطح این منطقه تاکید کرد و گفت: حوزه فضای سبز منطقه اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه با کاشت گل های فصلی در معابر، بوستان ها و بلوارها انجام داده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج هدف زیبایی شهر و کاهش آلودگی هوا را در گرو افزایش سرانه فضای سبز اعلام کرد و افزود: توسعه فضاهای سبز اصل مهمی است که این روزها در مدیریت شهری با اهمیت تر از پیش جلوه کرده است و در نظر داریم بیش از پیش در ایجاد طرحی نو بر کالبد شهر تلاش کنیم.

یگانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط واحد فضای سبز این منطقه گفت: ارتباط با طبیعت و لذت بردن از مناظر زیبای آن راهی ساده است و موجب آرامش روانی شهروندان می شود.

وی با اشاره به عملیات کاشت گل های فصلی در منطقه، گفت: این منطقه در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا و همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی میان شهروندان، اقدام به کاشت انواع گل های فصلی  در بلوارها و میادین این شهر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =