احمدی نژاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به ایجاد جزایر ایمن در معابر حادثه خیز، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ جزیره ایمن و دو کریدور عابر پیاده برجسته در سطح شهر ایجاد شده است.

محمدرضا احمدی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز ضمن تبریک هفته ایمنی، اظهار کرد: متاسفانه آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در ایران بالا است و این امر در کلان‌شهر کرج هم صدق می‌کند.

وی ادامه داد: برای کاهش آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی به ویژه در میان عابرین پیاده از دو سال پیش طرح‌هایی در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج توضیح داد: ایجاد کریدور و معابر ویژه برای تردد عابرین پیاده و افزایش میزان روشنایی معابر بخشی از این اقدامات بوده است.

احمدی نژاد اضافه‌ کرد: نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته برای کاهش تلفات حوادث رانندگی در کرج بوده است.

وی با اشاره به ایجاد جزایر ایمن در معابر حادثه خیز، گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ جزیره ایمن و دو کریدور عابر پیاده برجسته در سطح شهر ایجاد شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: علاوه بر این از ابتدای سال تا کنون طرح ایجاد روشنایی ویژه خط عابر پیاده، در ۹ معبر اجرایی شده است.

احمدی نژاد با اشاره به مشکل عدم رده بندی معابر کرج، توضیح داد: سعی شده در بازنگری طرح تفصیلی کرج و در فرایند ایجاد معابر جدید، فاکتورهای ارتقای سطح ایمنی عابرین پیاده لحاظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =