حاجی قاسمی

رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر گفت: عزم خود را برای افتتاح فاز نخست بزرگراه شمالی جزم کرده ایم و در این ارتباط با انتقال دغدغه ها و مطالبات به شهردار، خواستار تسریع در کار و رفع موانع اجرایی شده ایم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی حاجی قاسمی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران و ترافیک از پیشرفت فیزیکی پروژه بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی (بزرگراه شمالی) اظهار کرد: بزرگراه شمالی از انتهای آزاد راه همت تقاطع جاده چالوس آغاز و به عنوان کمربندی شمالی به آزاد راه تهران - قزوین در غرب کرج منتهی می‌شود.

وی عنوان کرد: بزرگراه شمالی یکی از مهمترین پروژه های شهر است که به بیش از هزار میلیارد تومان منابع نیاز داشت و در بازدیدی که امروز به همراه اعضای کمیسیون از روند کار داشتیم و گزارشی که کارفرما و مشاور کارفرما ارائه کردند، پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه را نشان می دهد.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه بخش عظیمی از ترافیک اتوبان در محدوده ‌شهر را کاهش می‌دهد، افزود: بزرگراه مذکور با هدف کاهش حجم ترافیک در آزادراه تهران تا غرب کرج، کاهش حجم تردد در جاده مخصوص، ساماندهی ترافیک وسایل نقلیه و هدایت آنها به محور مورد اجرا عملیاتی می شود و کاهش زمان سفر در آن محدوده را به همراه دارد.

حاجی قاسمی با بیان اینکه پروژه بزرگراه شمالی در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: روزی که دوره پنجم شورای شهر فعالیت خود را آغاز کرد، این پروژه حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشت که در خصوص زمان بر شدن طرح به شهردار تذکر داده شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه بخش مهمی از پروژه اجرای پل آن است که گلوگاه طرح به شمار می آید، ادامه داد: تلاش شورای شهر و تاکید اعضا بر این بود که تا پایان سال پروژه از حد فاصل بلوار طالقانی تا دانشگاه خوارزمی به بهره برداری برسد و مقرر شده بود تا پایان شهریور سال جاری از بلوار طالقانی تا جمهوری به بهره برداری برسد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: در بازدید اعضای کمیسیون مشکلات به شهردار اعلام و مقرر شد ایشان طبق ضوابط و تباصر بودجه ۹۹ نسبت به تکمیل فاز نخست پروژه  تا پایان سال جاری اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =