جنگل کاری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افزایش ۵۰ هکتاری فضای سبز شمال غرب کرج در قالب جنگل کاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور با اشاره به اینکه فضای سبز جزو سرمایه ها و ثروت هر شهر به شمار می روند، گفت: توسعه فضای سبز و حفاظت از آن در آبادانی شهر نیز نقش موثری ایفا می کند.

وی با اشاره به افزایش مشکلات زیست محیطی در سال های اخیر و آلودگی هوای کلان‌شهر کرج، گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج یکی از اولویت های کاری خود را توسعه فضای سبز و حفظ و نگهداری از این سرمایه ارزشمند قرار داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: بر همین اساس اقدامات گسترده ای برای توسعه درختکاری و جنگل کاری در دستور کار قرار گرفته و جنگل کاری شمال غرب کرج از جمله این اقدامات است.

بضاعتی پور با تاکید بر افزایش ۵۰ هکتاری فضای سبز شمال غرب کرج در قالب جنگل کاری، گفت: این مهم با هدف حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از آلودگی ها و ارتقای سلامت شهر و شهروندان انجام شده است.

۹۰۰ هکتار از شمال غرب کرج جنگل کاری شده است 

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۸۰۰ هکتار جنگل کاری در شمال غرب انجام شده است، گفت: با کاشت این ۵۰ هکتار درخت این میزان به حدود ۹۰۰ هکتار می رسد.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، تا پایان سال جاری میزان جنگل کاری در شمال غرب کرج به هزار هکتار نیز خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =