سلیم نژاد

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه هر کسی دل در گرو نظام، ولایت فقیه و آرمان های شهدا دارد، بسیجی است، گفت: بسیج ذخیره تمام نشدنی انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد با تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج به عنوان ذخیره تمام نشدنی انقلاب چه در عرصه دفاع مقدس و در روزهای سخت دفاع از کشور در برابر حمله همه جانبه رژیم بعثی عراق و چه در عرصه های علمی، سازندگی، فرهنگی و در روزهای سخت حوادث پشتیبان و حامی دولت و ملت بوده است و هر که دل در گرو آرمان های شهدا و امام شهدا دارد، یک بسیجی حقیقی است.

وی افزود: حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت (ع) از سراسر کشور و همچنین از شهر شهیدپرور کرج نامه عهد و پیمان خود را با خون پاک و مطهر خود امضاء کردند و بر آن صحه نهادند.

سلیم نژاد یادآور شد: این لشگر متعهد و مخلص خدا که با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده، یادآور شد: بعد از دفاع مقدس هم در تمام عرصه های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند و امروز هم در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، بسیج به میدان آمده است از خدمات پزشکی، دوخت و توزیع ماسک تا ضدعفونی معابر و کمک های مومنانه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =