پارک شهدای مدافع حرم

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از افتتاح پارک محله ای شهدای مدافع حرم در روز چهارشنبه پنجم آذرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: مدیریت شهری کرج طی چند سال اخیر پارک های محله ای متعددی را در مناطق مختلف شهر احداث کرده و در اختیار شهروندان قرار داده است.

وی اضافه کرد: با توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک های محله ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری جبران می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: این رویکرد بیشتر مربوط به محلات کم برخوردار و غیر برخوردار است که فاقد فضای سبز هستند یا کمبود فضای سبز دارند.

بضاعتی پور به نقش پارک‌های محله‌ای در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه پارک محله ای شهدای مدافع حرم به مجموعه بازی کودکان و ست ورزشی مجهز شده است، تاکید کرد: این پارک با مساحت ۱.۲ هکتار در شهرک احسانی نژاد منطقه شش واقع شده و چهارشنبه پنجم آذرماه همزمان با روز بسیج و چهارمین رزمایش مواسات و همدلی با حضور مسئولان شهری به بهره برداری خواهید رسید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =