لطفی - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج از جمع آوری ۶۵ مورد صنوف مزاحم در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی از جمله وظایف حوزه خدمات شهری را ارتقای سطح بهداشت، افزایش سلامت و رفاه شهروندان، کاهش آلاینده های محیط زیست و ایجاد نمای زیبا برای شهر دانست و گفت: خدمات شهری منطقه هشت اقدام به پاکسازی مواد زائد جامد شهری، نخاله های ساختمانی رها شده، رفت و روب، امحاء آگهی ها و پوسترهای تبلیغاتی، نصب و نظافت سطل زباله و لایروبی جوی ها و کانال های سطح منطقه کرده است.

به گفته وی خدمات شهری منطقه در نیمه نخست امسال به منظور رفاه حال شهروندان و رعایت حقوق شهروندی اقدامات مطلوبی را انجام داده که می توان به جمع آوری زباله و رفت روب سطح معابر، تسطیح ۹۳ هزار متر از اراضی و زمین های بایر منطقه و جمع آوری هشت هزار متر مکعب خاک و نخاله ساختمانی اشاره کرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج همچنین اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از هزار مترمکعب از انهار و منهول منطقه لایروبی شده است.

جمع آوری ۷۰۰ مورد سد معبر در منطقه ۸

لطفی مسئله ساخت و سازهای غیرمجاز را جدی توصیف کرد و گفت: با تلاش نیروهای کنترل و نظارت منطقه بیش از هزار مورد از عملیات ساختمانی غیرمجاز جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به جمع آوری ۶۵ مورد صنوف مزاحم در منطقه،  گفت: اجرای طرح ضربتی جمع آوری صنوف مزاحم با تجهیز و تقویت نیروی انسانی و با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم همچنین جلوگیری از توسعه و گسترش این مشاغل در سطح منطقه به طور مستمر انجام می شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری کرج با بیان اینکه معابر و پیاده روها یکی از پایدارترین روش‌های حمل و نقل و آسایش مردم هستند، گفت: برای رعایت حقوق و تسهیل عبور و مرور شهروندان با اجرای طرح ضربتی  ۷۰۰ مورد سد معبر از سطح منطقه جمع آوری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =