عملیات هندسی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: جاده قزلحصار با هدف کاهش بار ترافیک اصلاح هندسی می‌شود.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز هدف از اصلاح هندسی معابر را تسهیل در تردد و روان سازی ترافیک دانست و گفت: اصلاح هندسی و احداث دور برگردان با هدف ساماندهی و بهسازی معابر در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: اجرای عملیات اصلاح هندسی ابتدای جاده قزلحصار و احداث دور برگردان جنوب به جنوب زیر پل B۵ حصارک شامل تخریب بتن، خاکبرداری، حمل نخاله و جدولگذاری است که تاکنون حدود ۴۲۰ متر جدولگذاری انجام شده است.

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج یک دستگاه پیکور و بیل مکانیکی در پروژه فعال است.

عاقلی هدف از اجرای طرح های عمرانی - ترافیکی را کاهش بار ترافیکی اعلام کرد و گفت: از خروجی های مثبت اجرای این عملیات عمرانی کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.

وی همچنین در ادامه به اجرای عملیات آسفالت مکانیزه کنارگذر پارک شهید چمران اشاره کرد و گفت: این مهم به درخواست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با هدف بهسازی و ساماندهی معابر داخلی پارک چمران و جلب رضایت شهروندان در دستور کار سازمان عمران قرار گرفته است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج تاکید کرد: برای اجرای این عملیات هزار و ۵۰۰ تن آسفالت استفاده شده است.

عاقلی اجرای هدفمند پروژه‌های آسفالت را از اقدامات مهم سازمان عمران برشمرد و گفت: ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم برای روان سازی تردد انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =