کارخانه آسفالت

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از تولید ۱۸۴ هزار و ۳۶۵ تن آسفالت تا پایان آبان ماه سال ۹۹ در کارخانه آسفالت خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، از تولید ۱۸۴ هزار و ۳۶۵ تن آسفالت تا پایان آبان ماه سال ۹۹ در کارخانه آسفالت خبر داد و گفت: این میزان آسفالت در دو شیفت کاری به صورت شبانه روزی تولید شده است.

وی گفت: از این میزان آسفالت تولیدی ۱۴۵ هزار و ۴۲۸ تن به صورت مکانیزه برای ساماندهی معابر اصلی و فرعی شهر و مابقی به میزان ۳۸ هزار و ۹۳۷ تن به صورت دستی و جهت لکه گیری در سطح مناطق توزیع شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با اشاره به آمار به دست آمده از اولویت شهروندان در سامانه ۱۳۷، افزود: لکه گیری آسفالت یکی از اولویت های شهروندان در این سامانه بوده و بر همین اساس کارخانه آسفالت سازمان عمران آمادگی دارد که میزان آسفالت درخواستی مناطق برای لکه گیری را تامین کند.

عاقلی گفت: ۱۰ هزار و ۳۳۶ تن تراشه آسفالت (آسفالت بازیافتی) نیز طی هشت ماهه نخست سال جاری در کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولید شده که با توجه به کیفیت بالای این محصول علاوه بر لکه گیری در بهسازی آسفالت معابر فرعی شهر نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج میزان آسفالت بازیافتی تولید شده هم در کاهش هزینه های نگهداری و هم در کاهش آلایندگی هوا نقش بسزایی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =