پارک هاشمی - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج آغاز عملیات فاز دوم پارک هاشمی خبر داد و گفت: عملیات دیوارچینی و جدول گذاری این پارک در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، امیرحسین کاظمینی با اعلام آغاز عملیات فاز دوم پارک هاشمی، اظهار کرد: اوایل سال جاری فاز اول این پارک به متراژ ۲۰ هزار متر مربع با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: سال گذشته در راستای افزایش سرانه فضای سبز، تملک اراضی برای احداث این پارک با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام و اکنون عملیات اجرایی فاز دوم این پارک با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج هدف از اجرای این پروژه را برنامه ریزی و ایجاد بسترهای لازم برای رفاه، آسایش و تفریح شهروندان در محلات کم برخوردار برشمرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مبنی بر ضرورت توزیع متوازن و بهره مندی تمام شهروندان از فضای سبز مناسب تدابیری اتخاذ شده که با ایجاد پارک های مختلف در سطح منطقه امکانات به طور یکسان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کاظمینی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات دیوارچینی و جدول گذاری این پارک در حال اجرا است، افزود: مراکز رفاهی، تفریحی، آموزشی و ... در این مجموعه برنامه ریزی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =