خلیلی

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: در دوره پنجم شورا هر ساله یک متر مربع به سرانه فضای سبز شهر اضافه شده و تا پایان این دوره به ۱۷ و نیم متر افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی در پاسخ به این سئوال که آیا در پروژه‌های شهری به ارتقای فضای سبز توجه شده است، اظهار کرد: هر ساله در دوره پنجم شورای شهر کرج یک مترمربع به سرانه فضای سبز کرج اضافه شده است یعنی در سال ۹۷ که سرانه فضای سبز ۱۳.۵ درصد بود اکنون به ۱۶.۵ درصد رسیده است و تا پایان دوره به ۱۷.۵ متر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در دوره پنجم شورای شهر ۶۰۰ هکتار در کرج جنگل کاری انجام شد، افزود: فضای سبز یکی از مهمترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیرگذار است.

عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: امروزه احداث فضاهای سبز در سطح شهر بسیار حائز اهیمت است و نگهداری از پارک ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ سازی و تعامل شهروندان است.

خلیلی اردکانی بیان کرد: سازمان سیما و منظر با احداث پارک‌های محلی بزرگ ‌مقیاس و کوچک مقیاس سعی کرده سرانه فضای سبز را بالا ببرد.

وی یادآور شد: پارک شهید هاشمی در حسین آباد، پارک امید در ابتدای جاده چالوس، پارک همگام و کوهیار در خط چهار حصار، پارک رودکی در حصارک بالا، پارک مریم در شهرک بنفشه حسین آباد، پارک مادران شهید و مهر در کیانمهر و پارک بهارستان در شهرک بهارستان تنها بخشی از پارک‌ هایی است که در دوره پنجم در مناطق کم برخوردار ایجاد شده‌اند.

به گفته رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج، نشاط اجتماعی آثار فراوانی بر زندگی شهروندان و بر کلیت جامعه دارد که توجه به آنها، منجر به توسعه اجتماعی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =