مناسب سازی گذرگاه عابر پیاده - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از مناسب سازی گذرگاه عابر پیاده در پنج نقطه از بلوار ارم برای تسهیل عبور عابران با رعایت استانداردهای فنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، امیر حسین کاظمینی اظهار کرد: پیاده روهای استاندارد که قابلیت پیاده روی مطمئن برای شهروندان را داشته باشد می تواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود.

وی گفت: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، به همین منظور تلاش می شود با بهسازی و استانداردسازی پیاده‌ روها   امنیت و آرامش شهروندان تامین شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با اشاره به اینکه اصلاح و مناسب سازی پنج نقطه از پیاده روهای بلوار ارم برای آسایش در رفت و آمد عابرین، معلولان و روشن دلان با رعایت استانداردهای فنی اجرا شده است، گفت: عملیات رنگ آمیزی و آرامسازی گذرگاه های عابر پیاده نیز با بهتر شدن شرایط جوی انجام خواهد شد.

کاظمینی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ضمن تضمین امنیت شهروندان برای عبور و مرور و کاهش حوادث احتمالی و جلوه بصری معابر نیز متحول گشته، و عابرین به راحتی می توانند در این مسیر تردد کنند.

وی گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم نسبت به بهسازی پیاده روهای سطح منطقه در راستای جلب رضایتمندی شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =