فلاورباکس

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: نصب فلاور باکس های فلزی رنگی و تزیین آنها با گل طبیعی با هدف زیباسازی شهر اجرا شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، از اجرای بهسازی و رنگ آمیزی هندریل ها و گاردریل‌های تقاطعات غیرهمسطح پل های سطح شهر با هدف زیباسازی منظر شهر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبا بودن از ویژگی های مثبت بصری شهر محسوب می شود، گفت: تاکنون هندریل پل شورا در منطقه یک، پل شهید آجرلو واقع در منطقه ۸ و پل بیلقان و حامی در منطقه ۱۰ بهسازی و رنگ آمیزی شده اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین به نصب ۵۰ عدد فلاور باکس فلزی رنگی بر روی گاردریل زیرگذر شهدای غواص در محدوده بلوار استقلال در منطقه یک شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: این امر در تداوم پروژه های پیشین اجرا شده معاونت زیباسازی در پل شهدای روحانی و بیلقان است.

بضاعتی پور با توضیح اینکه فلاورباکس ها با کاشت گل های طبیعی فصلی و پاییزی جلوه زیبایی به شهر بخشیده اند، گفت: از برنامه های مدون معاونت زیباسازی سازمان، ایجاد فضای دلنشین در سطح شهر است که علاوه بر ایجاد جلوه های زیبای بصری و تلطیف فضای ماشینی شهر، موجب ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی شهروندان نیز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =