انتصاب

مدیرکل مالی شهرداری کرج از تغییرات جدید در برخی حوزه های مالی مناطق و سازمان های تابعه شهرداری خبر داد.

علی عابدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: انتصابات جدید در این حوزه به منظور بهینه سازی و هم افزایی سازمانی است.

وی ادامه داد: مدیران مالی مناطق ۳، ۵، ۶، ۷ و ۹ و همچنین مدیران مالی سازمان های ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری کرج و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تودیع و معارفه شدند تا در این شرایط خاص مسئولیت سنگین حوزه مالی را در پشتیبانی از این مجموعه به بهترین نحو ممکن محقق سازند.

مدیرکل مالی شهرداری کرج با اشاره به اینکه برنامه راهبردی ما در اداره کل مالی توانمند سازی اداره مالی مناطق و سازمان ها از طریق تجربه، تخصص و تعهد افرادی است که سال‌های زیادی را بدون ادعا در واحد حسابداری مناطق و سازمان ها و ستاد مرکز مشغول به کار بوده اند، گفت: با ارتقای شغلی این افراد ضمن افزایش انگیزه، کاهش مشکلات فنی و اصولی و افزایش بهروری سازمانی، امور سازمانی در راستای چشم انداز و طبق اسناد و استانداردهای مطلوب انجام می شود.

عابدی اضافه کرد: شفافیت امور مالی، پاک دستی، کار جهادی و خدمت بی منت از جمله خدماتی است که مدیران مالی شهرداری کرج باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند و با تکیه بر مدیریت هزینه، این دستگاه خدمت رسان را در رسیدن به اهداف سازمانی یاری رسانند.

گفتنی است در این تغییرات، «زهرا آقامی» به عنوان مدیر مالی منطقه سه و «اکرم صحرایی» مدیر مالی منطقه پنج شهرداری کرج منصوب شدند.

از دیگر تغییرات صورت گرفته می توان به انتصاب «بهروز مرادیان» به عنوان مدیر مالی منطقه ۶ شهرداری کرج، «علی امینی» به عنوان مدیر مالی منطقه ۹، «علیرضا بفیکن» مدیر مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج و «معصومه نوروزی»، مدیر مالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اشاره کرد.

مدیرکل مالی شهرداری کرج در پایان از زحمات ارزنده مدیران مالی سابق مناطق و سازمان های ذکر شده قدردانی کرد و برای مدیران در سمت های جدید آرزوی توفیق داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =