احمد ناصربخت

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج بخشنامه نحوه حضور کارکنان شهرداری کرج در هفته دوم آذرماه با توجه به محدودیت‌های کرونا را اعلام کرد.

احمد ناصربخت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت های جدید در مقابله با کرونا، رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و اعمال محدودیت های هوشمندانه و متناسب برای مقابله با اوج‌گیری  شیوع ویروس کووید - ۱۹ (اعلامی از سوی رسانه ملی به تاریخ ششم آذر ۹۹) رعایت نکات ذیل الزامی است.

وی در ادامه افزود: کارکنان واحدهای شهرسازی، درآمد و ماده صد مناطق به صورت کشیک و نوبت بندی موظف به حضور بوده و سایر کارکنان صرفا به انجام خدمات از راه دور مجاز هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج گفت: مدیران ارشد، مدیران کل ستادی، مدیران مناطق تابعه و روسای سازمان ها از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۴:۳۰ دقیقه موظف به حضور هستند. 

ناصربخت گفت: کارکنان عملیاتی و خدماتی سازمان های آتش نشانی، آرامستان ها، حمل و نقل بار و مسافر، مدیریت پسماند، عمران و نوسازی (سازمان و معاونت های عمرانی مناطق)، سیما و منظر(سازمان و فضای سبز مناطق) و معاونت خدمات شهری (ستاد و مناطق) و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی موظف به حضور هستند. 

وی همچنین تاکید کرد: تخطی از رعایت این بخشنامه، قابلیت پیگیری به عنوان تخلف اداری در مبادی نظارتی ذیربط را خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج افزود: نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =