شهید فخری زاده - کراپ‌شده

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: علم و دانشی که موجب شده تا صنعت هسته ای و موشکی ایران در مدار خودباوری و شکوفایی قرار بگیرد، ترور و تحریم شدنی نیست و جهاد علمی دانشمندان و متخصصین کشورمان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد با محکومیت ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته ای کشورمان، اظهار کرد: مردم ایران از بدو انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه ها و دسیسه های مختلفی از جانب دشمنان و بدخواهان نظام بوده اند که ترور و تحریم و جنگ افروزی و تفرقه افکنی ها با هدف به زانو در آوردن مقاومت ملت در دستور کار آنها قرار گرفته است.

وی افزود: این اقدامات پلید موجب افزایش اتحاد و همدلی دولت و ملت در برابر دشمنان خارجی شده و ما را به درستی مسیری که در آن قرار داریم، مصمم تر می سازد، جنس انتقاد مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی متفاوت از آن چیزی است که عده ای خواب زده تصور می کنند، امنیت و استقلال کشور خط قرمز هر ایرانی است.

رئیس شورای شهر کرج گفت: پیشنهاد می شود در راستای پاسداشت از مجاهدت های علمی و انقلابی شهید معظم محسن فخری زاده، نام پرآوازه وی بر پیشانی یکی از پروژه های عمرانی آماده افتتاح کلان‌شهر کرج بنشیند تا نسل های آینده با بر زبان آوردن نام و یاد شهدای هسته ای بدانند که کشور در راه صیانت از موجودیت و استقلال خویش چه قهرمانان و گنجینه های ارزشمندی را تقدیم کرده است.

وی گفت: اینجانب شهادت مظلومانه دانشمند برجسته شهید محسن فخری زاده را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم شهدا، بیت شهید فخری زاده و ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و باور دارم خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق‌تر از گذشته خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =