مرتضی جلالیان

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای بررسی وضعیت مجتمع صنفی شیخ آباد، گفت: ۸۰ درصد موانع بر سر راه فعالیت این مجتمع طی یک سال گذشته رفع شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره به بازدید استاندار البرز، شهردار کرج و نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از مجتمع صنفی شیخ آباد، گفت: شهرداری کرج نقش اساسی  در روند  شکل گیری و رفع مشکلات شهرک صنفی شیخ آباد داشته است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نسبت به ساماندهی مجتمع صنفی شیخ آباد نقشی فراتر از وظایف خود انجام داده است، گفت: این مجتمع بیش از هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارد.

مدیر منطقه دو با اشاره به همکاری شهرداری با هیئت امنای این مجتمع صنفی، گفت: استاندار البرز نیز در این بازدید عنوان کرده است که از همه ظرفیت استان برای پویایی و احیای این مجتمع صنفی استفاده خواهد شد.

جلالیان با اشاره به مصوبه شورای تامین استان که بر احیا و پویایی مجتمع صنفی شیخ آباد تاکید دارد، گفت: طی یک سال اخیر با اهتمام و تمرکز ویژه برای برداشتن سدهای بزرگ سر راه فعالیت این مجتمع وارد عمل شدیم و این امر با جلسات تخصصی و بازدیدهای میدانی به جد پیگیری شد.

وی با اشاره به اظهارات استاندار البرز در خصوص هکاری و همراهی شهرداری با هیئت امنای مجتمع صنفی شیخ آباد، گفت: به گفته هیئت مدیره این مجتمع صنفی هیچ گونه مانعی برای خدمات و هماهنگی های دولتی وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =