همتی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از جانمایی و استقرار مخازن ماسه و نمک در سطح شهر با هدف آمادگی برای مقابله با بارش‌های احتمالی روزهای آینده خبر داد.

علی اصغر همتی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و مقابله در مواقع بحرانی بارش برف، مخازن ماسه و نمک در سطح شهر تعبیه شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کیسه‌های شن و نمک در داخل مخازن مخصوص و مناسب در معابر شیب دار و در معرض دید و دسترس شهروندان قرار داده ‌شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

معاون خدمات شهری گفت: شهرداری کرج آمادگی کامل به منظور مقابله با رخدادهای جوی در مواقع بحرانی و بارش برف را دارد و بنا به دستور شهردار در این خصوص تمهیدات لازم صورت گرفته و ماشین آلات و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در عملیات زمستانی تهیه و در اختیار مناطق دهگانه قرار دارد.

همتی در ادامه با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از این امکانات خاطر نشان کرد: مخازن مخصوص همراه با کیسه‌های شن و نمک در مناطق و معابر اصلی و شیب دار شهر جانمایی شده است.

وی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در استفاده صحیح این بسته‌ها کوشا باشند، زیرا در مواقع بحرانی و برفی بسیاری از شهروندان به این بسته‌ها نیاز مبرم پیدا خواهند کرد.

این مسئول در پایان از شهروندان درخواست کرد تا از ریختن نمک بر روی سطح پیاده‌رو و فضای سبز شهری که باعث از بین رفتن سنگ‌فرش‌ها و درختان می‌شود خودداری کنند و در صورت نیاز ضروری تنها از ماسه در سطح پیاده‌رو استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =