حمید رضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ادامه داشتن محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س) تا اعلام شرایط عادی از طریق ستاد مقابله با کرونا در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حمیدرضا عسگری گفت: محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س) تا اعلام شرایط عادی توسط ستاد مقابله با کرونا استان البرز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این تصمیم در راستای مدیریت و کنترل تجمع و برگزاری مراسم های ترحیم و با هدف قطع زنجیره انتشار بیماری کرونا اتخاذ شده و انتظار می رود شهروندان با این سازمان و عوامل نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اضافه کرد: شرایط روحی و روانی خانواده های داغدار بسیار قابل درک است لیکن در شرایطی هستیم که وظیفه اجتماعی و انسانی حکم می کند که به توصیه ها و مصوبه های وزارت بهداشت و ستاد مدیریت کرونا توجه ویژه داشته باشیم.

عسگری همچنین افزود: بسیاری از خانواده ها همکاری لازم را با سازمان داشته اند که قابل تقدیر است و ازآنها کمال تشکر را داریم.

گفتنی است؛ مراجعین و زائران اهل قبور قبل از تصمیم عزیمت  به سمت بهشت سکینه (س) می توانند جهت کسب آخرین اطلاعات محدودیت ها با شماره گیری کد دستوری #۱۵۳۰*۶۶۵۵* و یا شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۳۰ با سازمان در ارتباط باشند.

در پی اعلام وضعیت هشدار از سوی ستاد مقابله با کرونا در استان البرز بهشت سکینه (س) کرج در تمام ایام هفته جهت زیارت اهل قبور تعطیل و مراسم خاکسپاری نیز با حداقل نفرات بستگان درجه یک برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =