بضاعتی پور

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج از چینش مبلمان شهری و کاشت درخت در خیابان آزادی رجایی شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر کرج از پیاده راه رجایی شهر، گفت: عملیات پیاده رو سازی و جدول کشی پیاده راه خیابان آزادی از فلکه اول تا خیابان هشتم در حال انجام است.

وی گفت: امروزه ضرورت پرداختن به ایجاد پیاده راه ،طراحی فضا و مبلمان آنها برای ایجاد محیط پایدار یکی از مهم ترین نیازهای شهروندان و معیارهای سنجش سرزندگی در جوامع محسوب می شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج توضیح داد: محدوده اجرایی این طرح یکی از خیابان مهم و شریان اصلی شهر و مرکز خرید است که سرعت و کیفیت اجرای طرح زیباسازی آن باید در نظر گرفته شود.

بضاعتی پور افزود: عملیات چینش مبلمان، کاشت درخت، طرح یکسان سازی تابلوی اصناف و روشنایی این محدوده بررسی و با کیفیت مطلوبی اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شورای پنجم اقدامات گسترده ای برای مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر و ساخت سرویس های بهداشتی انجام شده که محدوده میدان کرج نمونه بارز آن است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید بر اینکه وجود فضاهای مکث و وقوع رویدادهای مختلف از دیگر نیازمندی های شهروندان است، افزود: شهری که متناسب با نیاز شهروندان و اقشار مختلف اعم از سالمند و معلول بهسازی شود خود به خود به شهر انسان مدار و دوستدار انسان تبدیل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =