سردار محمدیان - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی استان البرز از بهره‌برداری سامانه هوشمند و مکانیزه ثبت تخلفات ساکن رانندگان نظیر پارک دوبل و توقف مطلقاً ممنوع برای نخستین بار در شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در مانور بزرگ تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی شهرداری که به‌صورت مشترک با پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: برای گذراندن زمستانی بی‌دغدغه نیازمند همکاری شهروندان با مجموعه پلیس و شهرداری هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تعامل دوجانبه پلیس و شهرداری به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان کمک شایانی می‌کند، گفت: هم‌افزایی پلیس و شهرداری موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری به واگذاری برخی امورات راهنمایی و رانندگی به شهرداری، افزود: این اقدامات باعث افزایش سرعت اقدامات مرتبط ترافیکی و فعال شدن دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات لحظه‌ای بوده است.

سردار محمدیان از بهره‌برداری سامانه هوشمند و مکانیزه ثبت تخلفات ساکن رانندگان نظیر پارک دوبل و توقف مطلقاً ممنوع برای نخستین بار در شهر کرج خبر داد و گفت: تخلف پارک‌ حاشیه‌ای، توقف مطلقاً ممنوع و پارک دوبل در معابر ازجمله مواردی است که توسط این سامانه به ثبت می‌رسد.

وی اضافه کرد: این تخلفات به‌صورت هوشمند و آنلاین بلافاصله برای اعمال به مرکز شماره‌گذاری و اجرائیات راهور استان منتقل و در کوتاه‌ترین زمان پیامک مربوطه به مالک خودرو ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =