مانور بزرگ تجهیزات زمستانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با تأکید بر آماده‌باش تجهیزات زمستانی شهرداری، گفت: سه هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی نیز در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی‌اصغر همتی صبح شنبه مانور بزرگ تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی شهرداری، گفت: با اعلام سازمان هواشناسی و احتمال بارش برف و باران، تمامی بخش‌های شهرداری ازجمله تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی و همچنین نیروهای انسانی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی با اشاره به بهره‌گیری حداکثری از تجهیزات و خودروهای شهرداری کرج در عملیات زمستانی امسال، گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری کرج با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های لازم در مناطق دهگانه و با فراهم کردن تجهیزات، امکانات لازم شامل ۲۰ گریدر، هشت دستگاه نمک‌پاش، ۹ دستگاه لودر، ۱۲ دستگاه بابکت، ۲۳ دستگاه کامیون و پنج دستگاه لجن کش و دو دستگاه لوله‌بازکن در آماده‌باش کامل قرار دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج افزود: حوزه خدمات شهر شهرداری کرج با تمهیدات لازم اقدام به خریداری ۹ هزار تن نمک کرده است که از این میزان ۶ هزار تن آن نمک کفی و سه هزار تن آن نمک کریستال است.

همتی به استفاده از محلول یخ‌زدا اشاره کرد و گفت: آنچه بر اساس تجربه و تخصص به‌دست‌آمده، ضرورت بهره‌گیری کمتر از ماسه و نمک به‌عنوان از بین برنده یخ‌زدگی‌ها و برف گرفتگی‌های سطح معابر است و در پی آن هستیم با استفاده از محلول یخ‌زاد آسیب‌هایی که ماسه و نمک به سطح معابر و آسفالت شهر وارد می‌کند را کاهش دهیم.

به گفته وی درعین‌حال ضروری است شهروندان از تمامی امکانات موردنیاز در فصول سرد استفاده کنند و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج تجهیز خودروها به زنجیر چرخ و ضد یخ را بسیار ضروری دانست و از شهروندان خواست با تجهیز وسایل نقلیه، شهرداری را در امر خدمت‌رسانی در فصول بارش برف و باران یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =