مسابقه سازمان فرهنگی - کراپ‌شده

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج فراخوان مسابقه زیارت جامعه کبیره با عنوان پنج سلام را اعلام کرد.

وحید قاسمی وند در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اشاره به اهمیت ادعیه های تاثیرگذار در زندگی انسانی به ویژه زیارت جامعه کبیره، گفت:  این زیارت که منصوب به حضرت امام هادی (ع) است، به عنوان الگوی اعلای انسان در زندگی نام برده شده و در معرفی بهترین راه معرفت و رسیدن به الفت الهی بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: در راستای همین امر، اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی اقدام به برگزاری دو مسابقه با عنوان «حفظ پنج سلام زیارت جامعه کبیره» و مسابقه پیامکی کرده است.

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: مسابقه حفظ زیارت جامعه کبیره در دو مقطع خواهران بالای ۱۰ سال و برادران بالای ده سال، به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وی افزود: همچنین علاقه مندان به شرکت در مسابقه در رده سنی نونهالان زیر ۱۰ سال، باید فیلم قرائت زیارت جامعه کبیره خود (به صورت حفظ) را به شماره تلفن ۰۹۱۲۵۶۵۸۴۲۵ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

به گفته رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج مهلت ثبت نام در این مسابقه فقط تا تاریخ ۲۲ آذرماه خواهد بود.

قاسمی وند افزود: مسابقه دیگر با عنوان «مسابقه پیامکی زیارت جامعه کبیره» در حال برگزاری است که به صورت ۱۰ سوال سه گزینه ای در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه نیز باید، کد پاسخ های صحیح را به صورت یک عدد ۱۰ رقمی و بدون ذکر مشخصات به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۱۷۲ ارسال کنند.

وی همچنین گفت: با اتمام زمان شرکت در مسابقه، آیین قرعه کشی انجام و جوایز ارزنده ای به نفرات برتر این مسابقات اعطا می شود.

لازم بذکر است شهروندان می توانند برای دسترسی آسان به متن کامل عربی و فارسی زیارت جامعه کبیره، به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =