اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری شهرداری کرج و جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: بخش نمایشگاهی و عرضه مستقیم تولیدات حوزه مشاغل خانگی استان از ابتدای بهمن ماه راه اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد خیری ظهر پنجشنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج جهت راه اندازی مرکز ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای توانمند سازی مشاغل خانگی منعقد شده و امیدواریم جامعه هدف به خوبی از نتایج آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج به واسطه بازارها و فضاهای عرضه کالاها و تولیداتی که به عنوان بخشی از ظرفیت‌های خود در اختیار دارد، آمادگی لازم برای اتصال صاحبان کسب و کارهای حوزه مشاغل خانگی به بازار فروش را دارد و در همین راستا است که از بهمن ماه نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات حوزه مشاغل خانگی را در بازار سیب گلشهر راه اندازی می‌کند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج توضیح داد: بدیهی است با توجه به اینکه ۳۰۰ رشته شغلی در حوزه مشاغل خانگی تعریف شده، امکان اینکه تمامی صاحبان کسب و کارهای خانگی در این نمایشگاه به شیوه سنتی غرفه داشته باشند وجود ندارد و بنابراین در تلاشیم بخش فروش مجازی این نمایشگاه راه هم راه اندازی کنیم.

خیری اضافه کرد: با نگاه علمی جهاد دانشگاهی و بستر قانونی مناسبی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد کرده، امیدواریم طرح‌ها و برنامه‌های مرکز ساماندهی مشاغل خانگی البرز اثرات مثبتی به دنبال داشته باشد و صاحبان کسب و کارهای کوچک بتوانند دستاوردهای خود را به راحتی در بازار فروش عرضه کنند.

وی تاکید کرد: با تعامل بین دستگاهی امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که سایر استان‌ها از مدل البرز در اجرای طرح ملی مشاغل خانگی الگو برداری کنند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: در اجرای طرح ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز هنوز در ابتدای راه هستیم و در تلاشیم این مسیر آزموده نشده به درستی طی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =