سوله ورزشی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه سوله چند منظوره ورزشی مدیریت بحران منطقه دو خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به نیاز جدی مناطق کم برخوردار شهر کرج به سوله های چند منظوره به ویژه در مواقع بحران، اظهار کرد: سوله چند منظوره منطقه ۲ شهرداری کرج در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی با اشاره به کاربری دو منظوره ورزشی و مدیریت بحران این سوله، گفت: سوله ورزشی یاد شده بر اساس دستورالعمل ها و استانداردهای مورد تایید ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل احداث شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با بیان اینکه این پروژه با هدف تامین زیرساخت های شهری و بهره برداری از این سوله ها در مواقع بحران از جمله سیل، زلزله و... اجرایی شده است، افزود: این سوله متشکل از بخش های مختلف از جمله سالن ورزشی به مساحت ۶۵۰ متر مربع، سالن اداری به مساحت ۵۵۰ متر مربع شامل ۲۴ فضای تفکیک شده از جمله لابی ورودی، پذیرش، اتاق مدیریت، مرکز ارتباطات، اتاق آتش نشانی، اتاق بحران، نمازخانه، اتاق پزشک، آبدارخانه، سرویس های بهداشتی و انبار است.

عاقلی ادامه داد: سوله ورزشی در حال احداث همچنین مجهز به سیستم موتورخانه مرکزی به مساحت ۱۰۰ متر مربع شامل موتورخانه و اتاق دیزل ژنراتور، نصب دو مخزن مدفون بتنی به مساحت ۵۴ متر مربع شامل دو منبع ۱۵ هزار لیتری گازوئیل همراه الکترو پمپ است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد از پروژه عملیاتی شده است، گفت: نصب درب ورودی و اجرای سنگ نما از دیگر اقدامات سازمان در این پروژه بوده که رو به اتمام است و پس از محوطه سازی، پیاده روسازی و ایجاد فضای سبز در آینده نزدیک این سوله چند منظوره به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =