یلدا2

فرماندار کرج گفت: امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ آذرماه)، زمان فعالیت کلیه اصناف به جز مشاغل گروه یک تا ساعت ۱۸ اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غفور قاسم پور از تغییر ساعت محدودیت‌های کرونایی در آستانه شب یلدا خبر داد و اظهار کرد: طبق تصمیم  قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و به دنبال بررسی‌های انجام شده، به منظور پیشگیری و کاهش حجم ترددهای درون شهری و برون شهری و همچنین خودداری از دورهمی های شب یلدا، فعالیت کلیه اصناف به جز مشاغل گروه یک( خدمات ضروری)در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۱ به ساعت ۱۸ کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تابع قوانین ضدکرونایی باشند، افزود: همچنین تردد خودروهای شخصی نیز ( در این دو روز ) از ساعت ۲۰ ممنوع است.

معاون استاندار در ادامه با اشاره بر ضرورت تغییر سبک زندگی اجتماعی متناسب با شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: شب یلدا سنت دیرینه ایرانیان است اما امسال به جهت شرایط کرونایی امکان دورهمی ها را در بلندترین شب سال نخواهیم داشت و خانواده‌ها می‌توانند شب یلدا را در بستر فضای مجازی برگزار کنند و از یکدیگر باخبر شوند، البته هزینه‌های اضافه را هم صرف خانواده های نیازمند کرونایی نمایند.

قاسم پور تاکید کرد: بی مبالاتی در دورهمی‌های شب یلدای امسال بسترساز اندوهی طولانی نشود چرا که در صورت عدم رعایت ضوابط اجتماعی و قوانین کرونایی، قطعا شاهد چالش‌های جدیدی خواهیم بود.

وی افزود: آثار مثبت همراهی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط صنوف و مردم شهرستان کرج در یک ماه گذشته کاملا محسوس است و طی این مدت شاهد کاهش آمار مبتلایان، بستری و فوتی‌ها بوده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =